.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دیدارشفقت با اعضاي ستاد المپياد ورزشي

 استاندار مازندران گفت: بايد از ورزش به عنوان پلي براي تحقق فرصت‌هاي فرهنگي و اقتصادي استفاده كرد.   
 
به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ،ابوطالب شفقت امروز در جلسه اعضاي ستاد المپياد ورزشي ايرانيان افزود: ورزش در فرهنگ اعتقادي ما جايگاه ويژه‌اي دارد و دولت نهم نيز براي عملي كردن حضور جوانان در ميدان‌هاي ورزشي برنامه خوبي را اجرا كرده است.
وي با اشاره به تجربه موفق مازندران براي ميزباني جام جهاني كشتي و ووشو اظهار داشت: با استفاده از تجربه‌هاي ارزشمند اين ميزباني‌ها، مازندران سعي خواهد كرد كه المپياد ورزشي ايرانيان را به شايستگي ميزباني كند.
استاندار مازندران‌ خواستار پررنگ جلوه دادن سهم مازندران در اين المپياد شد و اضافه كرد: رسانه‌هاي استاني مازندران با راهنمايي و نقد سازنده مقدمات رشد و تعالي ورزش مازندران را فراهم كنند.
مدير‌كل تربيت بدني مازندران نيز در اين نشست گفت: اين مسابقات شباهت‌هاي زيادي به مسابقات آسيايي و جهاني دارد و به طور يقين جايگاه خود را در كشور پيدا خواهد كرد.
نصرالله پريچهره المپياد ورزشي ايرانيان را رقابتي ميان ورزشكاران نخبه كشور دانست و افزود: مازندران در اين دوره از مسابقات ميزبان بيش از 2 هزار و 640 ورزشكار، داور و مربي است و بالغ بر 600 ورزشكار را به استان‌هاي ديگر اعزام مي‌كند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.